Tilaa joululahjat verkosta viimeistään 16.12.

UKK

Tilaus ja toimitus

Kuinka kauan Helsinki Outlet verkkokauppatilausten käsitteleminen kestää?

Toimitusaikamme on keskimäärin 2–5 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Sesongin ja kampanjan aikana toimitusaikamme voi hieman viivästyä. Helsinki Outlet ei vastaa toimituksen viivästymisestä, joka ei ole Helsinki Outletista johtuvaa.

Voinko muuttaa tai perua tilaustani?

Mikäli haluat muuttaa tai perua tilauksesi, laitathan meille viipymättä sähköpostia asiakaspalveluun info@helsinkioutlet.fi.

Voiko tuotteen varata ostoskoriin?

Tuotteet varautuvat ostajalle vasta kun maksu on suoritettu. Tuotteen lisääminen ostoskoriin ei siis varaa tuotetta.

Mitkä ovat Helsinki Outlet -verkkokaupan toimitustavat?
  • Voit noutaa tilauksesi veloituksetta Helsinki Outletin Click & Collect -automaatista.
  • Voit valita toimitustavaksi noudon Postin toimipisteeltä (Posti – Postipaketti 5,99 €), jolloin tilauksesi toimitetaan valitsemaasi toimipisteeseen.
  • Voit tilata Postin kotiinkuljetuksen (Posti – Kotipaketti 9,99 €), jolloin paketti toimitetaan kotiovellesi klo 9–21 välillä, silloin kun se sinulle parhaiten sopii.
Mistä voin hakea verkkokauppatilaukseni, jos olen valinnut noudon Click & Collect -automaatista?

Löydät verkkokauppatilausten Click & Collect -automaatit Helsinki Outlet -ostoskylän sisäpuolelta; HopLopiin vievän käytävän varrelta, 2. kerroksesta. Kun tilauksesi on noudettavissa, saat sähköpostiisi noutovahvistuksen sekä erillisen koodin, jolla voit noutaa tilauksen automaatista.

Mitkä ovat Click & Collect -automaatin aukioloajat?

Voit tulla noutamaan verkkokauppatilauksesi Click & Collect -automaatista ostoskylän aukioloaikojen mukaisesti. Ostoskylämme on avoinna maanantai - lauantai klo 10-20 ja sunnuntai klo 10-18.

Poikkeusaukioloajat löydät täältä.

Miksi en ole saanut tilauksestani noutoilmoitusta?

Toisinaan viesti saattaa ohjautua sähköpostisi roskapostikansioon. Mikäli viesti ei löydy roskapostista, otathan yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun info@helsinkioutlet.fi niin selvitämme asian kanssasi.

Toimitatteko tilauksia ulkomaille?

Verotuksellisista syistä toimitamme tuotteita vain Suomen sisällä (poislukien Ahvenanmaa).

Maksaminen

Mitä maksutapoja Helsinki Outlet verkkokaupalla on käytössä?

Voit maksaa verkkokauppaostoksesi useilla eri maksutavoilla: Klarna, Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay ja Google Pay.

Palauttaminen ja reklamaatio

Voinko palauttaa tuotteen?

Mikäli et ole tyytyväinen tilaamasi tuotteeseen, sinulla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, tekstiili pinnan puhdas ja hintalapun tulee olla edelleen kiinnitettynä tuotteeseen. Voit palauttaa tilaamasi tuotteen Postitse tilauksesi mukana tulleella palautustarralla. Liitäthän palautuksen mukaan täytetyn palautulomakkeen. Palautus on sinulle täysin maksutonta. Huomioithan, että emme ota Click & Collect -automaatteihin vastaan palautuksia.

Mikäli haluaisit vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, otathan yhteyttä ensiksi asiakaspalveluumme (info@helsinkioutlet.fi), jotta voimme tarkistaa saatavuuden myymälästä.


Palautusoikeus ei koske lahjakortteja. Hygienia- ja intiimituotteiden sekä sinetöityjen pakkausten osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Hygieniasyistä emme vastaanota palautuksina:

(1)   Alusvaatteita, sukkia tai uima-asuja, joiden hygieniateippi tai pakkaus on irrotettu tai tuotteita, jotka voidaan Helsinki Outletin toimesta katsoa käytetyiksi ja siten myyntikelvottomiksi.

(2)   Kosmetiikkatuotteita, joiden pakkaus on avattu.

Hukkasin palautustarran, miten toimia?

Otathan yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun info@helsinkioutlet.fi, jotta voimme lähettää sinulle uuden palautustarran tai Postin palautuskoodimme.

Kuinka hyvitätte tehdyn tilauksen?

Hyvitämme tuotteen/tuotteet sinulle sillä maksutavalla, jolla olet tilauksesi tehnyt. Huomioithan, että palautamme vain tuotteiden ostohinnat, emme tilauksesi toimituskuluja. Rahat palautuvat automaattisesti samalle tilille, josta tuote on maksettu.

Kuinka pitkä palautusten käsittelyaika on?

Pyrimme käsittelemään palautukset viikon sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.

Miten toimin verkkokauppaostoksen reklamaatiotilanteessa?

Mikäli olemme lähettäneet sinulle väärän tai viallisen tuotteen, olethan heti yhteydessä asiakaspalveluumme info@helsinkioutlet.fi.

Lahjakortti

Voinko maksaa lahjakortilla verkkokaupassa?

Helsinki Outlet lahjakortilla ei valitettavasti pysty maksamaan verkkokaupassa. Maksupalvelutarjoajamme Stripe kuitenkin tarjoaa useita erilaisia maksuvaihtoehtoja.

Vastuullisuus

Ovatko verkkokaupan pakkausmateriaalit kierrätettäviä?

Vastuullisuus ja vihreät arvot ovat meille tärkeitä, emmekä halua tinkiä ympäristöystävällisistä pakkausmateriaaleista. Pakkausmateriaalimme tulevat Boxonilta ja käytämme kierrätettäviä ja ympäristöystävällisiä paperipusseja ja pahvilaatikoita sekä kierrätysmateriaalista valmistettua pakkaustäytettä. Hyödynnämme toiminnassamme lisäksi brändimyymälöiden muovipakkauksia ja paperikasseja.

Friends-jäsenyys

Miten voin liittyä Friends-jäseneksi?

Friends jäseneksi voit liittyä verkkosivumme kautta.

Miten voin tehdä muutoksia Friends-profiiliini?

Pääset muokkaamaan tietojasi kirjautumalla Friends-jäsen sivulle. Profiilini –kohdasta voit päivittää osoitetietosi sekä puhelinnumerosi. Mikäli puolestaan haluat muokata sähköpostiosoitettasi, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@helsinkioutlet.fi.

Mitä etuja Friends-jäsenyydestä on?

Helsinki Outlet Friends -jäsenet ovat asiakkaina meillä aina VIP-asemassa. Tarjoamme jäsentarjouksia, järjestämme asiakastapahtumia ja palkitsemme silloin tällöin pienin lahjoin, eduin ja lisäpalveluin.

Mikäli sinulle heräsi kysymyksiä, joihin et löytänyt vastausta, otathan yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme info@helsinkioutlet.fi. Vastaamme viestiisi mahdollisemman pian. Arkipäivisin viimeistään 48 tunnin sisällä.